Frakt og returer

Strikk på bestilling:
Varene lages på bestilling i vårt studio i Litauen. Vanligvis tar det 5–10 virkedager å strikke en spesialbestilling. Det kan ta litt lengre tid i høysesongen. Vi jobber hardt for å sende bestillingen din så raskt som mulig.

Alle bestillinger sendes fra Klaipeda i Litauen (EU).

Vi bruker fraktselskapet https://www.skandinavijoskelias.eu/no/

Varer som er klare for frakt, hentes med bud hver onsdag og leveres til din oppgitte adresse lørdag/søndag.

Levering dør til dør koster 280 kr

Til Nord-Norge bruker vi det litauiske postvesenet. Vanligvis tar det 2–3 uker å levere en vare med rekommandert post.

Når bestillingen din er sendt, sender vi deg et sporingsnummer.

Varer vil kunne spores via posten.no og bring.no

Frakten koster 280 kr

Skadede eller tapte pakker:
Kontakt oss hvis pakken kommer til deg skadet. Vi ber deg ta bilder av pakken og sende oss en e-post med dokumentasjon. Etter at en bestilling er levert til riktig leveringsadresse, kan vi ikke holdes ansvarlig for tapte eller stjålne pakker. Hvis pakken din har gått tapt under transport, ber vi deg kontakte oss umiddelbart på post@hjemmestrikk.no

Returer:
Ønsker du å returnere noe, er det bare å sende oss en e-post på post@hjemmestrikk.no

Vi vil be et fraktselskap hente varene for retur.

Refusjonspolicyen vår er 30 dager. Hvis det har gått 30 dager siden kjøpet ditt, kan vi dessverre ikke tilby deg refusjon eller bytte. For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt, uvasket og uendret, og i samme stand som du mottok den. 

Returfrakt:

Vi tilbyr ikke tjeneste for gratis retur; alle returfraktkostnader er på kundens regning. Vi påtar oss ikke ansvar for varer som går tapt under frakt tilbake til oss, så vi anbefaler at du tar vare på en postkvittering med sporingsnummer som bevis på at pakken ble sendt. Returer som er skadet, tilsmusset eller endret, kan ikke godtas og kan bli sendt tilbake til deg på din regning. 

Refusjoner:
Så snart vi har mottatt og akseptert returen, vil alle vellykket returnerte varer automatisk krediteres betalingskortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten, minus eventuelle skatter eller importavgifter. De opprinnelige fraktkostnadene vil ikke bli refundert.

Har du ytterligere spørsmål, kan du kontakte oss på post@hjemmestrikk.no